Hitachi Touro Desk USB 3.0 4TB Zwart

Specificaties 4TB 3.5" HDD met USB 3.2(G1) - Bekijk alle specificaties

Hitachi Touro Desk USB 3.0 4TB Zwart Review

LEX63 5 juni 2017, 146 views

Hitachi Touro Desk USB 3.0 4TB Zwart

Ik plaats deze reactie als review maar ook om een vraag te stellen. onbetrouwbare

Pluspunten

• Snel indien goede verbinding.
  • Redelijke aanschafprijs

Minpunten

• Veel problemen met wegvallende USB verbinding
  • Onbetrouwbare werking

Ruim 2 jaar heb ik deze externe harddisk.

Wat een ellende.

Telkens wegvallende USB verbinding vooral bij het overdragen van data. Ik heb een nieuw USB 3.0 kabel gekocht met gouden contacten ook dit mocht ook niet baten.

Ik heb alle USB poorten schoongemaakt met opmaat geknipt karton en alcohol, ook dit mocht niet baten.

Ik ben het meer dan zat.

Voordat de Hitachi harddisk uit de behuizing zaag en breek wil ik nog iets proberen.

Een mogelijke firmware update voor de USB3.0 controller.

TJA

Welke controller zit er in deze Tourno DX3?

Ik ben het helemaal zat ik wil gewoon een goedwerkende betrouwbare externe harddisk.

Heb jij ook een Hitachi Touro Desk USB 3.0 4TB Zwart?

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite