Seagate FireCuda Compute, 2TB

€ 239,12
Specificaties 2TB • 2.5" SSHD (SATA-600) • 5.400rpm - Bekijk alle specificaties

Seagate FireCuda Compute, 2TB Review

WVSint 4 juni 2017, laatste update op 13 juni 2017, 924 views Product gekocht

Seagate FireCuda Compute, 2TB

Werkt prima.
Lekker stil.
Snel voor HDD.
60 maanden garantie.

Pluspunten

• Stil
  • Voelt snel aan
  • 7mm hoog
  • SSHD
  • 60 maanden garantie

Minpunten

• Duurder dan een gewone 2TB HDD

5 van 5 sterren (Uitstekend)
Lang gezocht naar een 2e schijf (2,5 inch) voor m'n PC met een maximale hoogte van 9,5mm.
Een SSD van 2 TB vind ik nog te duur, derhalve gekozen voor een SSHD type.

Geluidsproductie

De schijf doet lekker stil z'n werk.

Snelheid

De doorvoersnelheid ligt rond de 120-128mb (kopiëren van file van 3gb).

Duurzaamheid

Het voordeel van deze schijf is, dat er 60 maanden garantie op zit.
Ik kan echter niets zeggen over de duurzaamheid en hoop dat de 60 maanden garantie ergens op gebaseerd zijn.

Alle afbeeldingen

Beoordeel deze review: 0 +1 +2 +3

Heb jij ook een Seagate FireCuda Compute, 2TB?