Specificaties 27" • 1920x1080 (Full HD) • 60Hz • TN • 2ms - Bekijk alle specificaties

BenQ GL2760H Zwart Review

123AndriesNewbie 3 juni 2017, laatste update op 3 juni 2017, 125 views

BenQ GL2760H Zwart

Een mooie grote monitor voor een scherpe prijs van een goed merk.

Pluspunten

• Goedkoopste in zijn soort
  • Groot
  • Ophang mogelijkheden

Minpunten

• Niet hele erg mooi beeld
  • Geen geluidsbox
  • Bedrukking op de voorkant

Ik heb deze monitor gekocht omdat mijn oude letterlijk in de brand is gevlogen. Ik was opzoek naar de goedkoopste merk monitor van 27 inch welke minimaal 1080p was en kwam uiteindelijk uit op deze monitor. Ik heb de monitor gelijk opgehangen en het plastic zit er nog steeds op na maanden. Ik vindt het heel erg jammer dat links onder goedkoop dik wit hdmi senseye en led staat en het is wat jammer dat de rand zo glimt. Daarnaast is de beeldkwaliteit verlegen met andere 1080p schermen niet heel goed en zijn de opties beperkt. Maar als je de goedkoopste monitor kiest heb je niet veel te zeuren, de monitor is degelijk, goed en groot, maar heeft het minimale.

Heb jij ook een BenQ GL2760H Zwart?