Samsung UE49KU6450S Zilver

Samsung UE49KU6450S Zilver Review

__KDJ__ 3 juni 2017, 291 views

Samsung UE49KU6450S Zilver

Zeer goede TV voor zijn prijs. Vooral erg snel en heeft daarnaast een mooi design. Zwartwaardes zijn wat minder, resulteert dus in een wat grijzige kleur. Voor de rest geen enkel minpunt tot nu toe. Kleuren zijn voor de rest erg mooi, diep en vol.

Pluspunten

• Design
  • Contrast
  • Snelheid
  • Besturingssysteem

Minpunten

• Zwartwaardes
  • Bouwkwaliteit

Inbrandgevoeligheid Score: 3
Tv 1 week geleden gekocht. Super TV. Niet alleen heeft de TV en mooi beeldscherm, ook is het design strak en is het Tizen besturingssysteem van Samsung erg snel. Dit vergelijk ik dan met de UE55JU6370, mijn vorige televisie.

Het enige mindere aan dit model is zijn zwart waardes, perfecte kleuren eerlijk waar. Alleen heb ik zelf teveel vergelijkingsmateriaal met de LG OLED modellen. Wat ik dus bedoel is dat zwart niet altijd zwart is, maar vaak een beetje grijs.

Heb jij ook een Samsung UE49KU6450S Zilver?