Specificaties 27" @ 1920x1080 (IPS, 6ms) - Bekijk alle specificaties

Dell S2715H Zwart Review

JBK2211 3 juni 2017, laatste update op 3 juni 2017, 195 views

Dell S2715H Zwart

In mijn zoektocht naar een nieuwe monitor heb ik ook de Dell S2715H monitor geprobeerd.

Pluspunten

• Leesbaarheid scherm
  • Beeldscherm software

Minpunten

• Service Dell
  • Géén Nederlands menu
  • Géén Nederlandse gebruiksaanwijzing

Dit is een hele mooie monitor, met een mooi leesbaar beeldscherm en nuttige beeldscherm software. Een groot nadeel is dat zowel de menubesturing als de gebruiksaanwijzing niet in het Nederlands zijn.

Echter van de 2 stuks die ik besteld had, bleek er één scheef op de voet te staan dus Dell gebeld. Dell wilde de voet niet vervangen (wellicht was het probleem dan opgelost) en ze wilden vanuit Dell de monitor ook niet omruilen. De voet en de monitor kun je niet verstellen, de voet klikt erin en dan moet de monitor horizontaal staan, echter de mijne had een afwijking van 6mm.

Als de garantie en service vanuit Dell bij de aankoop als zo slecht is, dan vrees ik voor garantieclaims nadat de monitor enig tijd is gebruikt en defect is geraakt. Zulk arrogante gedrag door Dell wordt door mij gelijk afgestraft en ik heb beide monitoren retour gestuurd aan de verkoper en scoort deze monitor een dikke onvoldoende.

Heb jij ook een Dell S2715H Zwart?

Dit lijkt mij eerder een gevalletje voor de Consumentenbond en is geen review van een scherm; elk product kan middels DOA worden geleverd door een fabricage fout.
Nee hoor het is géén DOA, gewoon een hele slechte service (arrogantie) van Dell.