Samsung SpinPoint P120 SP2004C, 200GB Review

bonzi 14 november 2005, 519 views

Samsung SpinPoint P120 SP2004C, 200GB

Pluspunten

• Stil, betrouwbaar, goede prestatie en wordt niet al te warm.

Minpunten

• Geen kunnen ontdekken

De prijs/kwaliteit vergelijking is zeer goed. Harde schijven van een ander merk in dezelfde klasse (welke ik ook gebruik \ gebruikt heb) zijn zeker harder van geluid en zijn niet geschikt voor een ultiem stil systeem. Deze past dus netjes in mijn stille systeem. Deze hoor je namelijk zo goed als niet. Het merk Samsung heeft mij altijd al betrouwbare schijven geleverd, waar deze ook ten zeerste bijhoort. Ik heb geen punten kunnen ontdekken waar deze schijf in een kwaad daglicht komt te staan. Al met al:
Ben zeer tevreden over deze samsung.

Heb jij ook een Samsung SpinPoint P120 SP2004C, 200GB?