Specificaties 2.1-set met een totaal vermogen van 24 Watt RMS - Bekijk alle specificaties

Logitech Z323 Review

Mavamaarten 19 december 2009, 5.095 views

Logitech Z323

Pluspunten

• Super klank
  • Veel bass
  • Mooi uiterlijk
  • Bouwkwaliteit

Minpunten

• Stijve kabel rechterspeaker

Mid- en hoogweergave Score: 4
Basweergave Score: 5
Film/gameweergave Score: 5
Muziekweergave Score: 4
De logitech z323 is een 2.1 PC-speakerset, dit wil zeggen dat de set bestaat uit 1 (sub)woofer, en 2 gewone luidsprekers. Het systeem beschikt over 30 Watt (RMS), wat meer dan voldoende is.

Bouwkwaliteit
Wat meteen opvalt als je de doos opent, is de bouwkwaliteit. Mooie glossy en matzwarte afwerking.
Alles voelt stevig aan, behalve dat de kabel om de rechterluidspreker aan te sluiten wat te stijf is .(dit is een standaard VGA kabel)

Vormgeving
Ik heb deze set gekozen, en geen andere, omdat ik het een uiterlijk aantrekkelijk ding vond. Dit is natuurlijk smaak, dus ga ik er niet op in.

Geluid
Over de geluidskwaliteit van deze set ben ik zeer te spreken. Soms klinkt de bas wat te hard en moet je deze wat minder zetten, maar dit is makkelijk gedaan dmv een bass volumeknop op de achterkant.

Dat je deze set kan kopen voor ongeveer 60 is geweldig. De speakers zijn van hoge kwaliteit, net zoals de subwoofer. Het geluid klinkt echt wondermooi :)
Als ik hier een prijs op zou plakken, zou ik er 80 voor vragen hoor !

• Creative ZEN X-fi [8 GB]

Heb jij ook een Logitech Z323?

Een straight to the point review, best aardig, maar mag dus wel (heel) wat uitgebreider ;) En onderbouwingen zouden ook leuk zijn.
hehehehe 12 euro... :D
ugh laat maar.. databyte heeft andere speakers....vermeld als deze |:(