Specificaties 15,6" • 1920x1080 (Full HD) • 1,128TB • Intel Core i7 - Bekijk alle specificaties

Lenovo Legion Y520 15 80WK004TMH Review

chefsbest 29 mei 2017, 1.273 views

Lenovo Legion Y520 15 80WK004TMH

Snelle fraai uitziende laptop, erg krachtig en eigenlijk geen verkeerd woord over.

Pluspunten

• 16GB DDR4
  • SSD
  • GTX1050
  • Rode toetsenbord verlichting
  • Redelijk stil

Minpunten

• Scherm had wat steviger gemogen
  • Batterij wat snel leeg (wel logisch als je kijkt naar de specs)

Super laptop, echt heel erg snel,
Speelt Fallout 4 op hele hoge settings en draait nog lekker rond de 35/40 fps dus niks te klagen.
Mooi scherm had wel iets steviger gemogen, maar mooie kleuren en het is mat dus erg fijn.
Toetsenbord verlichting is erg gaaf (rood). Is ook in te stellen in 2 standen; fel of wat donkerder.
Echt Super! ;)

Heb jij ook een Lenovo Legion Y520 15 80WK004TMH?

Prima laptop, maar heb jij ook dat soms ineens de performance heel hard onderuit gaat? Ook video's haperen soms. En dit met een laptop van net een maandje oud. Ik zie ook geen rare processen op de achtergrond die veel trekken dan o.i.d.
Waar heb je de laptop gekocht?
De website van Lenovo zelf. Overigens is de support van Lenovo een drama. Kennelijk hebben ze recent samen met Medion (zelfde bedrijf kennelijk) een ticket systeem aangeschaft. Je krijgt nu dus mailtjes van medion met lenovo klantnummers, maar een telefoonnummer van medion waar ze vervolgens de klantnummers niet kennen 8)7

Uiteindelijk zit de monteur dan vervolgens weken op het onderdeel te wachten ofzo...

Support nodig overigens doordat een bepaalde set toetsen plots uitvalt soms. Dit schijnt een productiefout te zijn die bij iedereen met het probleem dezelfde toetsen laat falen. Iets met een kabeltje die dingen raakt die niet moeten als ik het goed begrijp.

[Reactie gewijzigd door Ytrog op 26 juni 2017 11:59]

Aaah okee.
Ik begrijp je helemaal hahaha |:(

Ik wil de laptop ook gaan kopen. Ik haal hem dan maar bij coolblue :P
Nee ik moet zeggen dat ik door vooralsnog geen last van heb.
Wel vervelen inderdaad vooral omdat hij nog zo nieuw is!
Kun je hem via de garantie niet vervangen of na laten kijken?
Zodra ik dezelfde problemen ondervind zal ik hier gelijk een berichtje achter laten, succes ermee!
Heb jij btw ook last van een batterij die snel leeg is?
Leuke laptop. Wel bizar dat hij geen output heeft voor 4k @ 60Hz. Ik wil er namelijk ook gewoon productie op kunnen draaien naast af en toe een game. Nog maar even verder zoeken dan...
Ik heb hem nu al voor de 3e keer opgestuurd ivm losse toetsen.
Krijg nu mn geld terug (via de mediamarkt).