Microsoft Windows 10 Pro EN 1u 64bit OEM DSP OEI

Specificaties OEM-licentie voor 1 user - Bekijk alle specificaties

Microsoft Windows 10 Pro EN 1u 64bit OEM DSP OEI Review

torian 28 mei 2017, 529 views

Microsoft Windows 10 Pro EN 1u 64bit OEM DSP OEI

Ik ben een fan maar Windows is niet perfect

Pluspunten

• Bitlocker
  • Stabiel
  • Zelfherstellend bij fouten
  • Op nieuwe pc goedkope licentie

Minpunten

• Waarom pro, doen 1 goeie
  • Wil te veel weten

Stabiliteit Score: 5
Systeemeisen Score: 3
Gebruiksvriendelijkheid Score: 5
In het begin was Windows 10 allesbehalve perfect en ja ik heb het opgevolgd en upgraden was het meest instabiele dat ik ooit heb gedaan maar clean install erna en nooit problemen gehad. Nu is het stabiel snel mooi en makkelijk. Bitlocker is handig en veilig maar ik moet toegeven Windows is niet alleen op mijn schijf , Ubuntu staat Windows bij want bijde hebben voor en nadelen naar mijn mening. Elke update van Microsoft brengt nieuwe dingen en ik denk dat we Windows 10 nog wel even zullen zien dus we moeten er mee leren leven met zen kleine kantjes. Maar ik zal toch wel altijd Windows 10 pro kopen oor mijn volgende pc's tot dat een eventuele volgende versie er is. Enkel wel spijtig dat er een pro en een home versie is het zou toch moeten lukken om enkel pro te verkopen voor iedereen aan home prijzen en dan een eventuele lite versie zoals Windows 10s dacht ik. Dan heb je ook niet meer zoek de verschillen want veel zijn er niet en als je ze wil vind je ze en anders niet. Ik zou Windows 10 aanraden

Heb jij ook een Microsoft Windows 10 Pro EN 1u 64bit OEM DSP OEI?