Gigabyte GA-AB350M-Gaming 3

Specificaties Socket AM4 • Micro-ATX • AMD B350 chipset - Bekijk alle specificaties

Gigabyte GA-AB350M-Gaming 3 Review

KingBob 25 mei 2017, laatste update op 4 september 2017, 217 views Product gekocht

Gigabyte GA-AB350M-Gaming 3

Ik kom terug op een eerdere beoordeling die ik heb gedaan.

Pluspunten

• Mooi
  • m.2 slot
  • Layout
  • 4x DDR4
  • Rode LED

Minpunten

• Slechte ondersteuning van Gigabyte
  • Geen load-line cb
  • Max 2667 mhz mem speed

Layout Score: 4
Een korte toelichting waarom ik terug ben gekomen op mijn eerdere beoordeling.
Heb intussen twee MSI mATX moederborden gekocht en deze presteren duidelijk minder dan de Gigabyte AB350M.

De MSI B350M Mortar en MSI B350M Mortar Artic moederborden worden met Ryzen 1700 (zonder OC) 80 graden celcius (met standaard koelers). De VRM kun je niet aanraken. Je verbrandt je vingers.

De Gigabyte GA-AB350M-Gaming 3 doet met dezelfde processor op 1.15 volt 3,5Ghz en wordt niet warmer dan 75 graden (met standaard koeler).

In het begin (maand mei) waren er problemen met stabiliteit, maar dat is ondertussen opgelost door een BIOS update.

Heb de MSI borden gekocht, omdat ik niet tevreden was over Gigabyte, maar achteraf bleek dat het toch niet zo'n slecht bord is.

Heb jij ook een Gigabyte GA-AB350M-Gaming 3?