XFX 8800GT PV-T88P-UDF4 Review

Floks 17 december 2009, laatste update op 17 december 2009, 578 views

XFX 8800GT PV-T88P-UDF4

Pluspunten

• Zeer goede Service

Minpunten

• Geluid is wat minder

Drivers en compatibiliteit Score: 5
Ik heb twee XFX 8800GT 512MB Alpha Dog's gekocht via Vraag & Aanbod.
Nu blijkt er eentje kapot te zijn, nu had ik de verkoper hier op kunnen aanspreken.
Maar ik wou eigenlijk eerst weten wat er mis was. Ik contact gezocht met XFX.

Na een chatsessie, waarin ik meld dat ik de kaarten niet gekocht heb in een winkel, maar tweedehands en dus ook geen garantie bewijs heb, meldt de medewerken van XFX dat hij met zijn "manager" gesproken heeft. Krijg ik het volgende Bericht:

"If you wish we can upgrade you to two 8800GTX cards for your old 8800GT`s"
Gemeld dat ik in uit Nederland kom.
"No, not a problem, we are based in the UK, so you would need to send the 8800GT`s to us, and we shall cover the costs to send the 8800GTX`s to you"

Nu blijken ze allebij kapot te zijn geweest, nu krijg ik 2 nieuwe
Daarom via deze review een dikke + voor XFX voor service

_/-\o_

Heb jij ook een XFX 8800GT PV-T88P-UDF4?

Floks, aardig dat je deze ervaring met ons deelt, maar dit hoort meer thuis in een shopreview over XFX. Dit heeft eigenlijk weinig/niets te maken met de 8800 GT's zelf ;)
XFX is geen shop maar een merk.
Korte review. Heeft geen meerwaarde op de beoordeling van de service na.
Ik vond het lastig en had daarom gevraagd op het forum, waar dit thuis hoorde.
Als antwoord hierop, werd mij dit aangeraden. ( ik ben zelf nog nieuw bij tweakers, maar wou dit toch melden)

edit:

Ik zal hem nog even aanpassen als ik de kaarten ook binnen heb, heb van XFX vandaag een T&T gehad.

[Reactie gewijzigd door Floks op 18 december 2009 17:45]

Maak er dan ook maar een echt revieuwtje van, zie het als homage aan XFX
Klinkt bijna ongeloofwaardig en gek dat ze je geen 9800GTX geven. Mocht het wel waar zijn dan hedde geluk :D
niet echt een review maar supercool dat je nieuwe kaarten heb gekregen, en zelfs de snelste uit de 8 serie iirc
Ik heb zeer slechte ervaring met XFX, ik vind het echt een stelletje pakkersboten. Ik heb 2 kapotte kaarten en ik kreeg op beide geen garantie, omdat ik de bon niet had. Ik vraag me toch echt af hoe dat hun aan die award komen voor beste hulp