Eizo FlexScan EV2451 Zwart

Specificaties 23,8" • 1920x1080 (Full HD) • 60Hz • IPS • 5ms - Bekijk alle specificaties

Eizo FlexScan EV2451 Zwart Review

JBK2211 24 mei 2017, 159 views

Eizo FlexScan EV2451 Zwart

Pluspunten

• Bediening

Minpunten

• Scherm
  • Luidsprekers
  • Instabiele voet
  • prijs
  • Géén Nederlandse menu en gebruiksaanwijzing

Ik heb deze monitor na 2 dagen terug gebrachte vanwege het matte scherm en de zeer slechte leesbaarheid. Mijn ogen waren net een fotocamera, ze bleven maar scherpstelen (continu autofocus) maar kregen het beeld niet scherp op het netvlies. Dit was zo vermoeiend dat er géén ander optie was dan retour sturen.

Tevens is het bovenste gedeelte van de standaard nogal gevoelig voor bewegingen en de luidsprekers zijn om te huilen, zo erg dat het verstandiger was geweest om deze eruit te laten.

Heb jij ook een Eizo FlexScan EV2451 Zwart?