Nanoleaf Aurora Smarter Kit

€ 202,99
Specificaties 1x lamp (Apple HomeKit) - Bekijk alle specificaties

Nanoleaf Aurora Smarter Kit Review

boratnl 23 mei 2017, laatste update op 27 december 2017, 1.268 views Product gekocht

Nanoleaf Aurora Smarter Kit

Erg gaaf en behoorlijk uniek voor aan de muur. Kan ook extreem fel worden.

Pluspunten

• Looks
  • Aanpasbaar
  • Makkelijk te bevestigen

Minpunten

• Erg duur

Onlangs de home smarter kit binnengekregen. Het bevestigen ging nog veel makkelijker dan gedacht, wel eerst even gekeken hoe de vorm zou staan, door de papiertjes eerst op te hangen.

Het koppelen en de setup daarna gaan ook vrij eenvoudig. De app zelf werkt niet altijd even makkelijk en veel knoppen zijn erg klein (zelfs op een S8). Verder hoop ik dat ze de wake-up light functie snel repareren, dan zou echt top zijn.

Het ziet er in ieder geval echt uniek uit.

---> Update:
App heeft een update gehad naar 2.0. Wake-up functie werkt nu prima en ook de verbinding met de Aurora lijkt stabieler, waardoor de lichten nu altijd snel reageren. Binnenkort komt de rythm-module bij me binnen en wil over een paar maanden ook uitbreiden met wat extra panelen, maar dat wacht ik nog even af, aangezien er steeds vaker acties voorbij lijken te komen.

Heb jij ook een Nanoleaf Aurora Smarter Kit?

Tja, iets echt unieks, laat vervolgens nog geeneens foto's zien van het eind resultaat...
Er staan vrij veel filmpjes van op internet. Die geven een goed beeld van hoe het eruit ziet. Als je wil zal ik nog foto's toevoegen, maar dacht niet dat het meerwaarde zou hebben.