Logitech M220 Silent Zwart

€ 18,95

Logitech M220 Silent Zwart Review

LockeJohn 22 mei 2017, 153 views

Logitech M220 Silent Zwart

Jammer ik had meer verwacht van deze muis. In het kort: Te luid voor een "stille" muis Te slechte bouwkwaliteit voor de prijs Duur voor wat je krijgt

Pluspunten

• Minder harde klik

Minpunten

• Nog steed luid
  • Slechte afwerking
  • Prijs/Kwaliteit klopt niet

Jammer ik had meer verwacht van deze muis.
Ik gebruikte een rapoo van 10euro en deze maakt een klassieke harde klik.
Daarom was ik opzoek naar een stille muis en kwam bij deze logitech uit.

Helaas maakt deze muis nog steeds veel "herrie" weliswaar is het is het een minder "clicky" click maar een wat doffere klik die deze muis maakt. Dat helpt maar je hoort het nog steeds door je muziek heen bijvoorbeeld (gebruik std in hear earbuds) of ik moet de muziek oncomfortabel hard zetten. Ze zeggen op de verpakking dat het geluid wordt verminderd met 90% maar dat klopt echt niet. Ik denk misschien 40%.
Echter heeft het wel veel met de ondergrond te maken, als je een muismat gebruikt dan is die wel 75% stiller denk ik.

Daarnaast en dat is misschien nog erger is de afwerking van deze muis ronduit slecht te noemen. Het plastic sluit niet goed aan waardoor je scherpe randjes krijgt waar je de muis vast houdt. Dit heeft zelfs een 10 euro muis van een B merk niet... En dan staat hier Logitech op. De prijs kwaliteit verhouding is ver te zoeken.
Zwaar teleurgesteld in deze koop.

Heb jij ook een Logitech M220 Silent Zwart?