Xiaomi Redmi Note 3 Pro Zilver Review

dyfuusNewbie 21 mei 2017, 239 views

Xiaomi Redmi Note 3 Pro Zilver

Heb 5 maanden geleden de Xiaomi Redmi Note 3 gekocht en ben tot dusverre zeer tevreden. Het toestel is snel en heeft een geweldige batterij, die ik maar eens in de 2-3 dagen hoef op te laden (ondanks 4-6 uur non-stop gebruik p/dag). Echter: de UX is vrij slecht.

Pluspunten

• Zeer goede batterij die ook na maanden goed blijft
  • Snel

Minpunten

• Slechte UX
  • Matige camera

Heb 5 maanden geleden de Xiaomi Redmi Note 3 Pro 16GB Wit gekocht en ben tot dusverre zeer tevreden over mijn aankoop. Het toestel is snel en heeft een geweldige batterij, die ik maar eens in de 2-3 dagen hoef op te laden (ondanks dat ik elke dag toch wel minstens 4-6 uur non-stop met m´n telefoon speel), en ook de andere functies en mogelijkheden werken allen zeer naar behoren.

Het mindere echter: de UX laat nogal wat te wensen over. In het bijzonder: het bellen is lastig omdat het "mute" knopje op dezelfde hoogte als je oor zit, waardoor je vaak ongewild je microfoon tijdens een gesprek uitzet. Dit kan je verhelpen door een ander Android systeem op de telefoon te zetten, maar toch.. het is weer een extra stap die je bij een Samsung of Iphone niet zou hoeven nemen.

Heb jij ook een Xiaomi Redmi Note 3 Pro Zilver?