XYZprinting Da Vinci Junior Review

the noise 21 mei 2017, 184 views

XYZprinting Da Vinci Junior

Vandaag bij de Makro voor 249,- excl. deze printer gekocht. Één van de doelen is sleutelhangers te printen. De review nu is nog beknopt, de komende periode zal ik deze met ervaringen aanvullen. Heb je ondertussen vragen, doen!

Pluspunten

• Betaalbaar
  • Eenvoudig
  • Direct printen

Minpunten

• Kabaal ventilator
  • Uitpakken opletten
  • Standaard software

Printkwaliteit Score: 4
Algemeen.
We hebben de printer oa gekocht om merk-sleutelhangers te printen. We hebben een webwinkel in een niche (landbouw miniaturen) en willen bij een bestelling van bv een John Deere tractor een aardigheidje erbij doen zoals een bijpassende sleutelhanger.
Daarnaast zijn er soms aanvullende hulpstukken nodig die we hebben uitbesteed via 3Dhubs (tekenen en bulk printen) en soms ook zelf exemplarisch willen printen.

20/5/2017
Vandaag de printer gehaald en de allereerste ervaringen opgedaan. Er zitten in de printer meer stickers en karton (transportbescherming) dan aangegeven staat in de handleiding. Alles dubbel nalopen.
De levering is prima compleet, denk aan kabels, spatel voor losmaken en schoonmaakmiddelen. Ook enkele stickers bijgeleverd om op het printbed te plakken. Ik heb begrepen dat bij dit model het hechten een dingetje kan zijn, ik ben dus erg benieuwd.

De bijgeleverde software XYZware is erg beperkt. Je kunt de printer aansturen, files open en enkele zeer eenvoudige aanpassingen maken.

Zodra de eerste modellen er zijn zal ik starten met fotomateriaal.

Heb jij ook een XYZprinting Da Vinci Junior?