Xiaomi Roidmi Bluetooth Car Charger FM Transmitter Review

SultanYasin 18 mei 2017, laatste update op 19 mei 2017, 760 views

Xiaomi Roidmi Bluetooth Car Charger FM Transmitter

Handig/goed product voor een leuke prijs.

Pluspunten

• Weinig ruis
  • Helder en hard geluid
  • makkelijk in te stellen
  • beweging werkt goed

Minpunten

• werkt niet met elke sigarettenhouder

Navigatiesoftware Score: 4

Beste mensen,

Om te beginnen, wordt dit een kort en simpel review omdat ik op dit moment niet veel tijd heb helaas..
Een tijdje geleden kwam ik toevallig dit leuke gadget tegen op Gearbest. En ik ben er erg tevreden mee.
Wat is het?
Het is zowel een oplader voor in je auto als een muziek speler. Hiermee kan je (als je auto geen Bluetooth functie heeft) via een kleine omweg toch muziek luisteren in je auto via je telefoon.
Hoe?
Nou, ten eerste stop je de lader in de sigaretten houder. Dan brand er een lichtje en kan je via je telefoon, via bluetooth, het met elkaar verbinden. Als je de 'RoidmiDriver' app hebt geïnstalleerd en via bluetooth verbonden bent kun je de instellingen in de app wijzigen. Via de app kies je de radiostation, waar je je muziek op af wilt spelen en in je auto kies je hetzelfde radio-station. -ik zelf heb het standaar op 91.0 staan omdat ik daar geen ruis op heb-
Daarna kun je gemakkelijk via je eigen telefoon muziek opzetten, en je bent klaar.

Het geluid is erg zuiver en goed gelukkig.

prijs op dit moment via de link= ¤8,85
link= klik

TROUWENS! Je sigaretten-houder moet er zo als het onderstaand model uitzien. Als dit niet zo het geval is (zoals sommige auto's die ik rijd) moet je een verlenger kopen. (Ik heb deze aangeschaft)

Ik hoop iedereen voldoende te hebben geïnformeerd. Zo niet hoor ik het graag.

Echt een aanrader dus

Heb jij ook een Xiaomi Roidmi Bluetooth Car Charger FM Transmitter?

Ik heb er ook twee, super dingetjes. Geluidskwaliteit is meer dan redelijk. Inderdaad de FM frequentie aanpassen als er te veel storing optreedt.
Het is grappig dat je de kleur van de verlichting aan kunt passen. De app is niet briljant, maar op mijn Android telefoon werkt het allemaal prima.
Klopt, geluid kan soms wel beter. Verschilt ook per auto merk ik.
Oh ja? Dat wist ik niet!
Een super apparaatje inderdaad.
Ik heb 'm in een gewone 'straight-through' aansluiting werkend gekregen door er aan één zijde (tegenover het contactpunt van de houder) wat stukjes tape tegenaan te plakken.

Verder gaf ie in mijn auto soms behoorlijk wat gekraak, en de frequentie aanpassen in de app werkte bij mij niet.
Opgelost door m'n dak-antenne te verwijderen.

Geluidskwaliteit is verder echt voortreffelijk.
Leuk om te horen! Oh werkt dat ook met tape? Wat voor tape als ik vragen mag? Had ik dit eerder geweten haha :)

Mooi! Veel plezier ermee.
Ik had gewoon plakband gebruikt, maar dat is erg dun dus had ik erg veel stukjes tape nodig, 30 of 40 of zo, van bv 10 mm. Wat stukjes Leukoplast zou denk ik beter zijn om 'm goed klem te zetten.

Vanzelfsprekend schakelt ie direct uit zodra z'n stroom wegvalt, dus als je de motor uitschakelt is meteen je muziek weg. Soms valt ie ook tijdens het rijden wel eens uit, en inschakelen gaat ook niet altijd goed; het blijft toch wel behelpen.
Top dat je dit hier wegzet! Ik ga mijn vrouwtje heel blij maken hiermee. Dat ze het kunnen maken voor dit geld. Wat is Xiaomi toch top! Heb er hier in huis ook 4 telefoons van.
Geen probleem!
Helemaal mee eens, heb er ook heel erg veel spullen van, waar ik misschien in de toekomst wel over schrijf. ;-)