Samsung UE49KU6500 Zilver

Specificaties 49" • Ultra HD • LCD • 1 tuner • 50Hz - Bekijk alle specificaties

Samsung UE49KU6500 Zilver Review

Bastiaan 12 mei 2017, laatste update op 12 mei 2017, 646 views

Samsung UE49KU6500 Zilver

Diverse malen dit model TV laten komen en weer moeten laten omruilen. Het apparaat ziet er prima uit en werkt prettig, maar het backpanel zit gelijmd en laat zeer eenvoudig los - al komend uit de verpakking. Inmiddels is voor mij dit model afgeschreven, jammer genoeg.

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Prettige/vlotte manier van werken
  • Kijkhoeken beter dan verwacht

Minpunten

• Bouwkwaliteit
  • Achterzijde laat los

Heb jij ook een Samsung UE49KU6500 Zilver?

Waar is de review?
Je meent toch niet dat ik een product dat meerdere malen fysiek defect wordt geleverd uitgebreid ga zitten testen? ;) Daarbij is door de verkopende partij zo snel gehandeld m.b.t. omruilen dat uitgebreid testen er gewoonweg niet in zat. Ik had echt graag die (optionele!) uitgebreide review geplaatst, dat had namelijk ook betekend dat ik een nette TV aan mijn muur had hangen. Ik heb de TV kort aangehad en de standaard instellingen vlug doorlopen om te kijken hoe e.e.a. er uitzag, maar vervolgens af moeten haken op de genoemde bouw.
Tv al een tijdje in bezit, nooit ergens last van gehad. Zonde van deze flut 'review', doet de tv veel te weinig eer aan.