LG FH4U2QDN1

Specificaties 1.400 toeren wasmachine met 7kg laadvermogen - Bekijk alle specificaties

LG FH4U2QDN1 Review

ATIradeon8500 12 mei 2017, 640 views

LG FH4U2QDN1

Voor een heel zachte prijs een uitstekende wasmachine die ook nog eens bijzonder energiezuinig is.

Pluspunten

• Stil
  • Grote vulopening
  • Wast schoon

Minpunten

• Kan niet enkel centrifugeren dit kan enkel inclusief spoelen
  • Donkere deur, geeft weinig zicht

Wasresultaat Score: 4
Energieverbruik Score: 5
Droogresultaat Score: 5
Hiervoor hadden wij een van de eerste LG's met borstelloze motor. Deze beviel echt uitsteken. Hebben we na ongeveer 16 jaar trouwe dienst verkocht voor 60 euro en deze FH4U2QDN1 gekocht voor slechts 333 euro.

Deze is nog stiller. Tijdens wassen iets geklots van water verder niet. Door de energiezuinigheid verdienen we de aanschafprijs in 5 jaar terug door een halvering in het energieverbruik t.o.v. onze vorige wasmachine.

Wassen doet hij gewoon super, nog niets op aan te merken gehad. Centrifugeren doet hij nog even wat beter dan onze vorige wasmachine. De standaard was-programma's voldoen ons prima. Eventueel kun je bij LG nog andere programma's downloaden. Minpuntje is dat je niet enkel maar kunt centrifugeren. Dat programma kun je ook niet downloaden bij LG helaas. Als je iets hebt wat je droog wilt slingeren dien je het spoelprogramma te kiezen, hetgeen waterverbruik met zich meebrengt. Beetje jammer.

Verder is het een uitstekende keuze gebleken.

Heb jij ook een LG FH4U2QDN1?