Corsair Vengeance K65 Compact QWERTY

Specificaties Bedraad Qwerty met Cherry MX Red switches - Bekijk alle specificaties

Corsair Vengeance K65 Compact QWERTY Review

MelleCattermole 11 mei 2017, 263 views

Corsair Vengeance K65 Compact QWERTY

Ontzettend fijn toetsenbord voor iemand die niet heel veel wil uitgeven of juist het meeste wil krijgen voor het geld. Prachtig toetsenbord met fijne toetsen, erg goed om op te typen en heeft een geweldige bouw! Echt een aanrader van iemand die al meer mechanische toetsenborden heeft geprobeerd.

Pluspunten

• Ziet er prachtig uit
  • Erg fijne toetsen
  • Goede kwaliteit
  • Snel aan gewend
  • Excelleert in uitstraling, feel en kwaliteit!
  • Koord blijft goed zitten

Minpunten

• Het koord is de eerste paar keer wat lastig goed in de gleuf te krijgen.

Dit is het perfecte toetsenbord als je een mechanisch toetsenbord wil zonder er heel veel voor te betalen, dit is nu mijn 2e mechanische toetsenbord. Ik ben begonnen met een CM Storm Quickfire TK met de Cherry MX Blue toetsen, deze is erg fijn maar ik was toe aan iets nieuws. Toen kwam ik hier op, sinds het moment dat ik hem binnen had en erop begon te typen was het een fantastische ervaring.
Er hoeven geen drivers geïnstalleerd te worden of iets dergelijks, echt plug & play.
Nog een pluspunt is dat dit toetsenbord vaak in de aanbieding is wat hem nog goedkoper maakt (ik heb hem net gekocht bij Alternate en hier heb ik een speakertje bij gekregen wat ook bijzonder fijn is).
Kort: zoals al eerder gezegd is dit echt een aanrader! Als je zoekt naar een fijn compact toetsenbord is dit een om niet over het hoofd te zien.

Heb jij ook een Corsair Vengeance K65 Compact QWERTY?