Powercolor HD4870 1024MB GDDR5 PCI-E Review

edumertz 15 december 2009, 580 views

Powercolor HD4870 1024MB GDDR5 PCI-E

Pluspunten

• goed overclocken
  • Goede prijs, heb er bij digitique in Zutphen maar 110 Eurie voor betaald
  • Doet zn werk
  • DX10

Minpunten

• Geluidsproductie
  • Geen HDMI

Drivers en compatibiliteit Score: 5
Doos bevatte de kaart, en dvi naar vga verloop en een crosfire x kabel + driver cd.

De poorten zijn helaas alleen DVI & S-Video en geen HDMI.

Kaart is goed over te klokcken met standaard koeling zo'n 15%

Opvolger voor mij van mn 8600GT, grote sprong voor waarts zeker op scherm met 1650 X 1050

Maakt met standaard koeler best wat lawaai under full load

Kaar wel omgeruild naar een X2, omdat er een extra groet monitor bij kwam

Heb jij ook een Powercolor HD4870 1024MB GDDR5 PCI-E?

Geen HDMI verloopje of geen HDMI output? Voor zover ik weet heeft de hele 3xxx, 4xxx en 5xxx serie HDMI output (vanaf een DVI port)
Dit vind ik niet echt een goede review eerlijk gezegd, meer een opsomming van de specs (de poorten en wat er in de doos zit). Persoonlijk hoef ik geen rits met benchmarks te hebben, maar bijvoorbeeld een beetje een onderbouwing waarom hij volgens jou een goede prijs heeft zou geen kwaad kunnen. Daarnaast geef je de prijs maar 3 sterren? En tot slot snap ik het negatieve punt 'geen HDMI' niet. Als je dit nodig hebt zijn er een heel aantal vergelijkbare kaarten die die wel hebben, waarom ben je dan voor deze gegaan?
Vat het niet persoonlijk op aub, maar dit is echt een slechte review...
Benchmarks zijn geen overbodige luxe, evenals een paar foto's... en er staat ook niks over hoe de kaart functioneert in gewoon gebruik e.d.

Karige review...

Volgende keer beter?

[Reactie gewijzigd door danielmolenaar op 15 december 2009 11:42]

Het is gelukkig niet zo dat je alle bespreekbare punten van de kaart vijf sterren geeft maar de onderbouwing mist echt. Waarom zou iemand deze kaart moeten kopen?
Hele slechte review is erg negatief,maar magertjes vind ik het wel.Maar goed ,als je niet meer te vermelden hebt. 2** voor de moeite.Ik denk dat zo`n review een aanvuling moet zijn ,op de info die je Van de fabrikant krijgt.wat is de gebruikers ervaring enzo,dat mis ik een beetje. :)
Oh ik dacht dat ik naar een advertentie keek :')
Anoniem: 328516
@jporter15 december 2009 14:49
ik ook :P en dat is ook meteen een tip laat het er niet uitzien alsof je van de kaart af wil want dan gaan mensen denk ik bieden. en je Nederlands zit ook te haperen.

[Reactie gewijzigd door Anoniem: 328516 op 15 december 2009 14:49]

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.