Biostar TF7150U-M7 5.1 Review

edumertz 15 december 2009, 340 views

Biostar TF7150U-M7 5.1

Pluspunten

• Goedkoop
  • Extra overklock opties
  • geheugen timings
  • updates voor bios van fabrikant
  • zlef bios configs opslaan

Minpunten

• geen fire wire

Layout Score: 4
Doos bevat : CD, Boekje, 2 sata kabels, ide kabel, pc speak, wat schroefjes.

Mijn oude systeem had het leven gegeven. Zelfde chipset ook budget nforce 7150/630i. Waar mijn oude systeem wel fire wire ondersteunde zit het hier niet op. Voor de rest is het een goed bord. 4 x Sata 2 poort goed geplaats op het MOBO. Interne usb, extra geluid zijn ondersteund, zodat je front usb/audio ook kan worden aangesloten. Ook voor mn usb card reader was een extra interne poort dit zit dus wel snor.

Zelf heb ik een Q6600 en een Q8300 getest op het bord icm 4 GB GEIL 800mhz geheugen. een 4870 X2 en 730 Wat voeding. icm raptor hdd met verschillende installaties:
  • Windows 7 32bit
  • Vista 32/64 bit
  • Linux, unbutu gutsy gibbon
Overklocken kan die zeker, er is een uitgebreide feuther set beschikbaar in de BIOS maar ook in windows heb je een meegleverde applicate(die ik zelf helaas nog niet heb getest)

Fan control is ook heel handig heb je niet consatnt een loeiende pc naast je.

De interne video card ondersteund HDMI maar ik zelf heb een 4870 X2 in geramd. En kan je vertellen het geheel speelt lekker.

Heb jij ook een Biostar TF7150U-M7 5.1?

Nou dan hebben we hem goed in elkaar gezet broertje :P

Goed dat je sys weer loopt.