Specificaties Kastmodel met vriezer (A+++) - Bekijk alle specificaties

Liebherr Cef 3425 Comfort Review

dutch59 9 mei 2017, laatste update op 9 mei 2017, 228 views

Liebherr Cef 3425 Comfort

Gekocht voor 649,00 inclusief gratis 55,00, extra garantie 5 jaar en gratis bezorging raar dat Tweakers deze leverancier Bemmel en Kroon niet heeft vermeld!? Inmiddels uitverkocht, ter vervanging van mijn Liebherr KGtes4066 premium na 17 jaar trouwe dienst was deze te groot geworden.

Pluspunten

• super zuinig in deze klasse
  • degelijk en mooie kwaliteit
  • mooi robuust uiterlijk
  • stil
  • door aparte deurgrepen gaat makkelijk open
  • bediening display eenvoudig
  • goede prijs/kwaliteits verhouding

Minpunten

• GEEN

Energieverbruik Score: 5
Uiterlijk; robuust, zeker niet gewoontjes, vooral de aparte handgrepen, deur gaat erg licht open door deze handgrepen, afwerking buitenzijde erg netjes, cijfer 9.8
Koelgedeelte; Netjes en degelijk, makkelijk en handig 2 groenteladen, zo kan je verse en wat oudere groente scheiden. cijfer 10
Bediening display makkelijk en eenvoudig in te stellen cijfer 10.
Vriesgedeelte; de vriesladen zijn minder degelijk dan van mijn oude Liebherr kgtes 4066 premium 1249,00, maar dat is appels met peren vergelijken. je kan de vriesladen er uit halen en alleen gebruik maken van de glasplaat(platen) cijfer 8
Invriezen; De consumentenbond geeft voor grote hoeveelheden invriezen een matig cijfer onvoldoende, kleine hoeveelheden vriest deze kast prima in! Zonder de super frost functie te gebruiken vries je makkelijk 0,3 tot 1.5 KG mijn cijfer voor deze hoeveelheden een 7.5
Geluid; geluid zeer stille kast, ik hoor hem niet.
Snel koelen en snel invriezen gebruikte ik in mijn vorige Liebherr nooit en in deze ook niet, leuk dat het erop zit maar niet voor mij.

ik lees de koelkasten test, voor- en nadelen bij de Consumentenbond ZUINIG in energieverbruik, in deze klasse is het verbruik ZEER ZUINIG!
Deze koel-vriescombinatie verdient veel meer voordelen, foei consumentenbond!

De SiemensKG36EBL41 komt bij de consumentenbond als beste koop uit de bus, ik heb koelkasten vergeleken in diverse winkels, de laden van de Siemens en Bosch groente laden vers houdladen zijn inderdaad gammel, maar ook andere merken scoren qua,degelijkheid,energieverbruik en prijs/kwaliteit allemaal slechter, kortom voor mij komt deze Liebherr als beste uit mijn test, daarnaast is de service van Liebherr stukken beter dan die van Siemens/Bosch, de klantenservice bij Liebherr verdient een dikke 10, bij Siemens/Bosch een magere 6- ik spreek uit ervaring.

Heb jij ook een Liebherr Cef 3425 Comfort?