Trust Predator TH 400 Review

Mikerd 15 december 2009, laatste update op 15 december 2009, 309 views

Trust Predator TH 400

Pluspunten

• Stevig
  • Goedkoop
  • Houdt het (tot nu toe) lang vol

Minpunten

• Vuil tussen randjes
  • Back/forward knoppen onlogisch ingesteld (voorste knop is back, wat bij meeste muizen forward is)

Heb de muis nu al een jaar, als niet langer, en moet zeggen dat hij het prima doet. Nog niks stuk aan geweest of iets dat stuk lijkt te gaan. Alles werkt nog goed en functioneert naar behoren. Voor een muis zonder al te veel poespas is dit je ding. Simpel met een back/forward, dpi en "triple-click" knop en verder niks overdreven extra. Houdt prima vast, niet te groot, geen zware muis maar ook niet echt licht. Zelf vind ik hem lekker vast houden en meeslepen. Enige punt wat ik heb is dat de back en forward knop voor mijn gevoel omgedraaid moeten. Bij meeste muizen is die aan de voorkant de forward knop, op deze muis de back.

Heb jij ook een Trust Predator TH 400?