1 review

Samsung UE50J6240 Zwart

Samsung UE50J6240 Zwart Review

quazar 5 mei 2017, laatste update op 4 juli 2017, 1.429 views Product gekocht

Samsung UE50J6240 Zwart

Erg mooie TV met sprankelende kleuren en mooie zwartwaarden. Veel beter beeld dan mijn Philips 40PFK5500. Geluid ook goed voor een flatscreen. Heb hem gesoftmod naar een J6400 waardoor 120Hz met motion blur en PVR mogelijk is. Scherm van zichzelf ook al 120Hz. Voor FHR gekozen i.v.m. prijs/kwaliteit

Pluspunten

• erg mooie kleuren
  • goed contrast
  • mooi geluid
  • na softmod: 120Hz, PVR

Minpunten

• geen Kodi mogelijk
  • tv is eerste minuten na starten traag

edit: 3D lijkt tochniet te werken; erg rood beeld.

Heb jij ook een Samsung UE50J6240 Zwart?

Volgens mij niet. Heb een raspberry met OSMC aan mijn tv gehangen.
De tv is de eerste minuten na aanzetten traag trouwens.
Ja precies.
En voor het softmodden bestaat een topic: https://gathering.tweaker...message/51583459#51583459
Dank voor je review! Ik overweeg deze TV te kopen. Kan je me vertellen of Tizen versie 2 ook op jouw TV beschikbaar is gekomen? Die werd geïntroduceerd met de 2016 (K serie) TV's maar het is me wat onduidelijk of de J serie van 2015 deze update ook heeft gekregen.
Beetje late reactie, maar ik heb sinds de aanschaf al slecht wifi bereik met deze tv. Ik ben benieuwd of anderen daar ook last van hebben. Is het mogelijk om via de usb poorten een usb wifi module in te prikken, of wordt dat niet ondersteund? Kan er na wat google searches geen info over vinden.