REAL filament wit 1,75 mm PLA 1 kg Review

Gnarkill2k6 5 mei 2017, laatste update op 5 mei 2017, 354 views

REAL filament wit 1,75 mm PLA 1 kg

Prima prijs en aardig printresultaat. REAL mag haar kwaliteitscontrole wel een flinke upgrade geven. Midden in mijn rol zat een knoop in het filament waar uiteindelijk een breuk plaats vond. Ook in deze verpakking geen anti-vochtzakje. Opmerking/vraag via mail na een week nog niet beantwoord. Tegenvaller, koop ik niet meer.

Pluspunten

• Goed resultaat

Minpunten

• kwaliteitscontrole
  • geen anti-vochtzakje
  • klantenservice

Printkwaliteit Score: 2
Printcapaciteit Score: 3

Heb jij ook een REAL filament wit 1,75 mm PLA 1 kg?

Heb exact dezelfde ervaring !!!!
Zal hier ook een review plaatsen...
Via de webwinkel waar ik het filament gekocht heb, heb ik een rol (een zwarte - zie andere review) mogen omruilen voor hun huismerk. Top service en een beter printresultaat.
Beste, ikzelf heb ook reeds een REAL rol gehad met een 'knobbel', filament op zich geen problemen, mijn eerste merk ook wel dus kan niet echt vergelijken. Was op een goedkope printer, 101Hero. Nu is deze weg en wacht ik op een Anet A8, ben wat bang geworden van dit filament, welke raad je me nu aan en welke webshop? Alvast bedankt
Sinds mijn ervaring met de REAL rollen ben ik overgestapt naar het huismerk van www.123-3d.nl.
Tot nu toe ben ik daar heel tevreden mee. Print tot nu toe mooi en stabiel en de prijs is goed imo.

[excuus de dubbele post]