Asus USB-AC51 Review

Leandra66 5 mei 2017, 811 views

Asus USB-AC51

Eindelijk weer ongestoord draadloos internet!! Na maanden iedere keer uitval (soms tot 10 keer per uur) het probleem opgelost met een goedkoop en klein dingetje, helemaal gelukkig!

Pluspunten

• Werkt perfect!
  • Klein
  • Ook 5 GHz kunnen gebruiken

Minpunten

• Steekt uit, maar klein, dus niet erg

Ik was thuis iedere keer de verbinding met de router kwijt, ook als ik de router uitschakelde en alleen het modem gebruikte ging het mis, en dat met mijn nagenoeg nieuwe (paar maanden) laptop.
Het ging mis bij Ziggo in combinatie met een Sitecom router, het ging weer net zo hard mis toen we overgestapt waren naar Jonaz, ook toen ik daar een andere router (Asus) aan gehangen had.
Tijdens onze vakantie in een huisje in Drenthe had ik echter geen enkel probleem met de verbinding, en dat een week lang, terwijl de verbinding er thuis ieder uur meerdere malen uit lag.
Kennelijk is er thuis iets dat de verbinding stoort (en helaas heeft de laptop zelf alleen maar 2.4GHz als mogelijkheid).
Deze draadloze adapter werkt perfect (ik moest de drivers even downloaden omdat m'n laptop geen CD kan draaien), en nu kan ik ook de 5 GHz frequentie van de router gebruiken.
Gewoon weer ongestoord permanent draadloos internet, eindelijk!

Heb jij ook een Asus USB-AC51?

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite