Specificaties 49" Ultra HD LCD TV met 1 tuner - Bekijk alle specificaties

Philips 49PUS6101 Zwart Review

flookgrassNewbie 5 mei 2017, 233 views

Philips 49PUS6101 Zwart

top toestel voor een in verhouding lage prijs.

Pluspunten

• prijs-kwaliteitverhouding uitzonderlijk
  • slank en rank design
  • stevige voet
  • 4 HDMI poorten

Minpunten

• matig geluid
  • instellingen erg traag

Na het afscheid van een verouderde 40inch lcd-televisie met kuren de stap gezet om een moderne, grote maar ook vooral budgetvriendelijke televisie aan te schaffen.
Via Tweakers terechtgekomen bij dit model.

Ik heb voor dit model gekozen door de voor mij voldoende aansluitmogelijkheden, het formaat (past met de zeer smalle bezel net aan in mijn mediakast), het design (met de stalen pootjes) en de uitzonderlijke prijs/kwaliteitverhouding.

Ik gebruik de televisie voor games en films via de PC en voor verschillende consoles, wat geheel naar wens gaat.

een klein minpunt is het geluid; een bekend probleem met televisies.
Zeker in deze prijsklasse.

Het aanpassen van instellingen is frustrerend traag, maar na een aantal sessies zal de gemiddelde gebruiker hier klaar mee zijn.

Ik maak geen gebruik van de smart functies, hier kan ik dus ook niets zinnigs over vertellen.

Ik heb het toestel aangeschaft bij Foka, de goedkoopste aanbieder van dit toestel van het moment met ook nog eens zeer gunstige garantievoorwaarden.

Heb jij ook een Philips 49PUS6101 Zwart?

Heb je de garantievoorwaarden van Foka wel goed gelezen, want zo gunstig vind ik ze niet! Bijvoorbeeld de TV naar de winkel brengen, afschrijving van 1% per maand is 12% per jaar na 50 maanden (ruim 4 jaar) dus al 50%.

[Reactie gewijzigd door JBK2211 op 7 mei 2017 10:23]