Specificaties Radiogestuurde muis en 1.600dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Rapoo Wireless Laser Mouse 7800P Review

Artuzzo 5 mei 2017, laatste update op 5 mei 2017, 65 views

Rapoo Wireless Laser Mouse 7800P

Een mouse reviewen is persoonlijk! Goede mouse voor grote handen. Met name de linkerzijde en palm liggen goed op, de top van mijn pink en de rechterzijde van mijn hand + pols maken contact met de tafel. Hij voelt degelijk aan.

Pluspunten

• Specs
  • Grote handen
  • Dpi knop
  • 5Ghz
  • Strak design

Minpunten

• Duimknoppen bij grote duim
  • Zoomfunctie niet makkelijk te bereiken
  • Wieltje: materiaal en speling links rechts, zonder impact op functionaliteit

Heb jij ook een Rapoo Wireless Laser Mouse 7800P?