Logitech Z333 Review
Geluid wat je mag verwachten voor 50 euro, maar ook niet meer dan dat.
Pluspunten
Bass Bouwkwaliteit Volumeregelaar Mid tonen Voor gamen goed geluid
Minpunten
Hoge tonen Kan eigenlijk niet harder dan 50% Voor muziekliefhebbers zal deze set niet voldoende zijn
Eindoordeel
Geluid wat je mag verwachten voor 50 euro, maar ook niet meer dan dat. Bass heeft een redelijk vol geluid, mid tonen klinken wat blikkerig maar redelijk goed voor 50 euro. Hoge tonen zijn vrijwel volledig afwezig. De behuizingen voelen degelijk aan. De volumeregeling werkt prima. Geluid vervormt totaal wanneer je het volume verder dan de helft opendraait.
Beoordeel deze review:
Reacties (2)
Heb je al eens geprobeerd de kleine tweeter 'speaker' los te halen? Die schijnt namelijk nep te zijn.
Kan niet harder dan 50%? Deze speakers gaan achterlijk hard. Ik heb ze via de knop vaak op een kwart staan van wat mogelijk is, met de instellingen op pc op 40 a 50. Dit is echter echt hard genoeg. Ik heb zelfs het idee dat deze op vol volume te horen zijn voor dove mensen.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn