Asus Radeon X850 XT 256MB DDR3 (AGP, DVI), AX850XT/HTVD/256 Review
ik heb deze kaart ongeveer een maand geleden gekocht hij was in de aanbieding vandaar de prijs ik had wel een probleem met de drivers het scheen dat je .net frameworks nodig had...ik heb altijd Nvidia kaarten gehad (en ga nooit meer terug;)) maar ik had de frameworks niet na dat ik die had geinstaleerd waren er geen problemen ik kon de kaart wel overclocken maar was dit nou echt geweldig ver... nee dat niet.... in verhouding kon mijn oude FX5200 veel verder (heb hem stabiel op 425 core laten draaien)deze kaart schijnt ver overclockbaar te zijn... ik heb eerst wat uit getest met de tools van ATI (ATI TOOL) met de max core maar hij kwam niet verder dan 560 als je hem zelf overclockt met Riva Tuner kan je hem wel een stuk verder krijgen...
Pluspunten
Sterke Snelle Kaart zitten recente spellen bij themperatuur van de kaart ligt niet hoog (STD cooler! nooit boven de 65 graden)
Minpunten
Maakt veel geluid als de cooling echt zijn werk moet gaan doen...
Eindoordeel
Heb jij ook een Asus Radeon X850 XT 256MB DDR3 (AGP, DVI), AX850XT/HTVD/256?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!
Reacties (8)
Hoezo ga nooit meer terug??.ik heb altijd Nvidia kaarten gehad (en ga nooit meer terug;))
Mijn persoonlijke voorkeur gaat op dit moment absoluut uit naar nVidia.
Omdat ze naar mijn mening een betere beeldkwaliteit hebben en stabieler zijn.
Maar buiten dat komen de twee kaartenbouwers op veel vlakken als bijna gelijkwaardig naar buiten.
Tis allemaal nek aan nek.
maar mijn voorkeur gaat toch ok nog zeker naar nvidia maar ik heb ook nog nooit anders gehad
overgerens ATI en Nvidia gaan wel gelijk op qua pestatie maar ATI doet met minder pipes meer dan Nvidia...? (7800GTX vs X1800XT?)
en ga dan niet zeggen dat die ATI op hoge clocks staat en heel warm zal worden... waar hebben ze dan cooling voor uitgevonden
Nvidia doet overgerens niets anders... zeker niet sinds de 7800GTX 512MB die nog niet eens zo geweldig presteerd...?
en... zoals jullie denk ik al raden.. mijn voorkeur zal wel ATI zijn
het enige waar ik teleurgesteld van ben door ATI is de snelheid van productie... zo'n X1800XT wil ik wel maarja dan moet je ook nog een tijd wachten
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn