Iiyama ProLite E2283HS-B1 Zwart

Specificaties 21,5" • 1920x1080 (Full HD) • 60Hz • TN • 1ms - Bekijk alle specificaties

Iiyama ProLite E2283HS-B1 Zwart Review

mxttieNewbie 27 april 2017, laatste update op 27 april 2017, 159 views

Iiyama ProLite E2283HS-B1 Zwart

ik geef dit scherm geen slechte beoordeling omdat het is zoals geadverteerd. Ik denk echter wel het scherm terug te sturen owv onderstaande minpunten.

Pluspunten

• ok scherm voor de prijs
  • start heel snel op

Minpunten

• bedieningsknoppen niet zo handig
  • beeldkwaliteit / tn paneel
  • luidsprekers ondermaats
  • onhandig switchen tussen meerdere bronnen

ik geef dit scherm geen slechte beoordeling omdat het is zoals geadverteerd. Ik denk echter wel het scherm terug te sturen owv :
  • je ogen moeten op gelijke hoogte staan met het scherm om deftig contrast te hebben
  • ik weet dat ingebouwde luidsprekers niet veel voorstellen, maar ik kom van een samsung T200HD en die boxen zijn 10x beter.
  • de bedieningsknoppen zijn wat hard om in te drukken en bevinden zich onderaan het scherm. Het was ook logischer geweest als de aan/uit knop onder het aan/uit lichtje te vinden was ipv een positie naar links.
Het enige waar ik positief over verrast was, is dat het scherm heel snel opstart (2-tal secs), tenminste als je eerst het logo uitschakelt in de configuratie.

Heb jij ook een Iiyama ProLite E2283HS-B1 Zwart?