Specificaties 32" • Full HD • LCD • 1 tuner • 50Hz - Bekijk alle specificaties

Samsung UE32EH5300W Zwart Review

Anakin Solo 23 april 2017, 121 views

Samsung UE32EH5300W Zwart

Voor de prijs is de Samsung UE32EH5300W een goede aankoop, maar je hoeft ook niet veel van deze TV te verwachten. Hij is erg gechikt als je hem wilt gebruiken als slaapkamer TV, maar voor veel gebruik raad ik aan om een betere TV te kopen dan deze.

Pluspunten

• Full HD
  • Smart-tv
  • DLNA
  • Intern Stereo is redelijk
  • 6,5kg
  • Goedkoop

Minpunten

• 50Hz
  • Slechte afstandsbediening
  • Dik
  • Veel licht reflectie

Inbrandgevoeligheid Score: 4

Recensie Samsung UE32EH5300W

Ik gebruik de Samsung UE32EH5300W al 3 jaar lang en hij doet nog precies evengoed als 3 jaar geleden. De monitor werd gebruikt vooral gebruikt i.c.m. mijn xbox one. hij heeft altijd zijn werk gedaan, alleen had ik zelf erg last van de reflectie van het scherm.

Als je hem tweede hands nog ergens kan oppikken voor -200 euro dan is het zeker de prijs waard. In combinatie met een goede muurbeugel kan hij zo op je slaapkamer. Je hoeft ook niet heel veel van de TV te verwachten. De afstandbediening is zeer traag en je kunt er niet op typen, wat niet handig is met een Smart-tv.
Wil jij een goede Tv voor 300 euro dan kan je beter een https://tweakers.net/pric...lips-40pfk4101-zwart.html nemen.

Heb jij ook een Samsung UE32EH5300W Zwart?