Apple iPad Air 2 Wi-Fi 32GB Grijs

Apple iPad Air 2 Wi-Fi 32GB Grijs Review

Anakin Solo 22 april 2017, 548 views

Apple iPad Air 2 Wi-Fi 32GB Grijs

Een high-end tablet geschikt voor iedereen. De prijs kan je in eerste instantie afschikken, maar je krijgt er zeker veel voor terug. De Ipad air 2 is naast haar gebruikersvriendelijk erg dun en ziet er mooi uit.

Pluspunten

• Mooi design
  • Goed scherm
  • Snel

Minpunten

• Prijzig

Recensie na 2 jaar gebruik

Na twee jaar gebruik te hebben gemaakt van de ipad air zijn er weinig dingen veranderd. Op het gebied van snelheid heb ik weinig tot geen verandering gezien. Ik gebruik de ipad air 2 dagelijks en na 2 jaar gebruik zonder hoesje zie ik alleen maar wat kleine krasjes op de randen, maar voor de rest ziet het er degelijk uit. Door de metal-glass constructie is hij erg mooi en dun is hij zeker.

De iOS is tevens een erg gebruikersvriendelijke bestuuringsysteem, maar sommige gebruikers vinden dat er wat beperking is op het gebied van functies. Ik gebruik de ipad air 2 dagelijks en heb hem voor school, social media, internetten en om kleine games spelen. Ik heb me nog nooit echt beperkt gevoeld, door de hardware nog de software.

Persoonlijk heb ik aan 32gb genoeg, maar is het apparaat voor meerdere mensen bedoeld (gezinstablet bijvoorbeeld) dan raad ik het toch aan om voor de 64gb uitvoering te gaan. De accu vind ik ruim voldoende. Ik gebruik de ipad air 2 gemideld 1,5 uur per dag en laad hem elke 3-4 dagen op. Na 2 jaar gebruik heb ik niet echt opgemerkt dat de accuduur is afgenomen,

De ipad air 2 is een goede tablet en geschikt voor bijna iedere gebruiker. Voor €300-400 zeker de aankoop waard.

Heb jij ook een Apple iPad Air 2 Wi-Fi 32GB Grijs?

Meer advertenties