OCZ FLex XLC OCZ2FXT11504GK Review

redniels 9 december 2009, laatste update op 10 december 2009, 573 views

OCZ FLex XLC OCZ2FXT11504GK

Pluspunten

• werkt!
  • grote koeler!

Minpunten

• grote koeler!

Stabiliteit Score: 5
Een heel beperkte review want waarom meer woorden er aan vuil maken:

mooi produkt, mooi verpakt, kwaliteits koeler erbij geleverd: toppie!
(de koeler hoeft niet perse aangesloten te worden op waterkoeling)

let op: de koeler is gigantisch: 1 DIMM+koeler beslaat 2 DIMM sloten! dus 2 van deze setjes in een systeem is uitgesloten.

het duurde precies 1 kwartier om een stabiele overclock van DDR2-1200 hiermee te krijgen op mijn X38 (Asus Maximus Formula)

DDR2-1200 5-5-5-15 2T
NB: 1,29 V
DDR: 2V

te vroeg gejuicht, opeens was OCCT het er niet meer mee eens, dus nu:
NB 1,31 V
DDR 2,02 V

Heb jij ook een OCZ FLex XLC OCZ2FXT11504GK?

@puppy: nee geen typo, maar zie de update maar :-(

en @Jejking ... wat moet ik nog meer zeggen over een DIMM?

het is een mooi groen reepje, waar dat een mooie metalen koeler omheen geklemd zit?
dat OCZ levenslang garantie geeft? dat er een hele mooie doos omheen zit? (en da's echt waar) en dat ik dat eigenlijk belachelijk vind dat een DIMM zo "duur" verpakt zit?
dat op de doos 2,1V staat maar bij OCZ op de site 2,15V? dat ik denk dat die 69 euries een typo is? dat dat best wel eens waar zou kunnen zijn daar ze nu opeens bij alternate 118 euries kosten?

99,9999% van al die info kun je zelf in 1x ophalen door bij OCZ te kijken:

de enige vraag bij dit soort dingen is: werkt het? en zo ja: hoe goed dan?
antwoord: JA: heel goed zelfs! en dat wou ik met jullie delen..

en momenteel hebben ze een hele leuke prijs, dus misschien is het een mooie "mid life upgrade" voor je Core2...
maar let op bij alternate: daar is ie opeens (zoals ik net schreef) 2x zo duur geworden!
Tja, het is min of meer de bedoeling dat we nuttige info kunnen halen uit een leesbare review. Wat je hier allemaal zegt had je in je review moeten stoppen!

...Een paar afbeeldingen zouden ook niet misstaan...

Het is jammer om te zien dat je deze review hebt geschreven om aan de minimaal gevraagde hoeveelheid woorden te komen, schrijf 'm dan niet!
Een heel beperkte review want waarom meer woorden er aan vuil maken:
Omdat het handig is voor mensen die deze reepjes willen kopen, waarom ze dat zouden moeten doen? Dit ziet er meer uit als een miniscuul overkloklogje.
Wel knap dat je het geheugen op 2,0V kunt laten draaien daar waar het default al 2,1V nodig heeft. Of bespeur ik daar een typo?

Voor de rest: een beetje mager, zeker de afmetingen van het beestje vragen om foto's!
Vraag me af waarom je überhaupt de moeite hebt genomen om een "review " te schrijven gezien je link naar OCZ. Volkomen nutteloos wat mij betreft. Jammer dat je geen nul sterren kunt geven.