Specificaties 3GB GDDR5 • DP, DVI-D, DVI-I, HDMI - Bekijk alle specificaties

Asus GTX780-3GD5 Review

RiccardWoW 17 april 2017, 149 views

Asus GTX780-3GD5

Geweldig snelle kaart, zelfs nu nog in 2017! Heb hem voor een erg aantrekkelijke prijs 2e hands kunnen kopen. Maar zelfs voor een prijs zoals 200,- zou ik hem zeker nemen!

Pluspunten

• Redelijk stil
  • Heel erg snel
  • Mooi desing cooler

Minpunten

• 3gb vram is niet heel erg "future proof" meer
  • Energie verbruik

Drivers en compatibiliteit Score: 5

Heb jij ook een Asus GTX780-3GD5?

Reviews door de redactie

Voor een prijs van 200,- zou ik hem zeer zeker niet nemen.
Kwa driver ondersteuning staat het voor de 700serie op een laag pitje.

Kijk dan eerder naar een R9 290 (x) of een RX 480 8Gb in de zelfde prijs range.
Voor de R9 290 (x) heb je een persoonlijke kerncentrale nodig, de Rx 480 is idd ook een hele goede optie (zeker met een oog op DirectX12 en Vulkan).

Van driver optimalisatie merk ik zelf (nog) niet veel. Dit is een kwestie van tijd natuurlijk met 2 nieuwe architecturen achterstand.