Zalman CNPS7000B-AlCu Review

SoeperKees 9 november 2005, 374 views

Zalman CNPS7000B-AlCu

Pluspunten

• Geluidsproductie
  • Prijs/Prestatie

Minpunten

• Installatie, omdat je het hele moederbord uit je pc moet halen.

Geluidsproductie (min) Score: 4
Geluidsproductie (max) Score: 5
Koelvermogen Score: 4
Ik had hiervoor een Thermaltake Volcano die bijzonder veel lawaai maakte en wou nu toch echt wel iets stillers omdat ik deze pc wil verkopen en met zo'n lawaai productie ging dat niet lukken.

De installie is wel wat minder omdat je het hele moederbord eruit moet halen. De beugels vast schroeven is allemaal makkelijk te doen. De koeler is ook makkelijk te monteren op de beugels. En dan ben je al weer klaar.

De inhoud van het pakket is ook voldoende, alles zit er bij.

Heb jij ook een Zalman CNPS7000B-AlCu?

Ik denk dat de meeste mensen aan deze review weinig tot niets hebben. Je vertelt niets over wat de koelprestaties zijn. Eigenlijk licht je geen enkel onderdeel van de survey toe, zo hebben wij er niets aan natuurlijk.

Wat ik ook niet snap, is dat je de geluidsproductie (min) hoger waardeerd dan de geluidsproductie (max). Aangezien koelers toch meestal meer herrie maken als ze harder draaien. Of is dat in dit geval niet zo?
Nee, dat hoeft niet per se.

De scores die hij heeft ingevuld kunnen gewoon goed zijn. Hij bedoelt gewoon dat het geluidsniveau op maximale toeren zr laag is. Vandaar de 5 sterren. Op het laagste niveau maakt de koeler natuurlijk minder lawaai, maar de geluids/koelprestatie is gewoon lager. Vandaar de lagere 4 sterren. Ik denk dat dit bedoelt wordt.

[Reactie gewijzigd door iDaniel op 16 maart 2010 15:41]