Specificaties Inkjet all-in-one (Kleur) met WiFi - Bekijk alle specificaties

Canon Pixma MG2950 Wit Review

torian 8 april 2017, 105 views

Canon Pixma MG2950 Wit

Een waardige vervanger voor schoolgebruik. Nadat mijn vorige printer kapot ging.

Pluspunten

• goedkoop
  • 2 in 1 printer
  • deftige prints
  • snel kopiŽren

Minpunten

• niet heel veel papieren achteraan
  • geen enternetkabelaansluiting
  • voor foto's scannen niet ideaal

Scansnelheid Score: 3
Scankwaliteit Score: 3
Afdruksnelheid Score: 2
Afdrukkwaliteit Score: 4
Drivers en stabiliteit Score: 4
Inktverbruik Score: 3
Echt een aanrader. Wij hadden een goede HP bureau printer maar deze was kapot gegaan en we vonden er geen vervangonderdelen meer voor dus tijd voor een nieuwe. We hadden een goede deal op deze nu al goedkope printer waardoor de keuze snel gemaakt was. deze printer kan niet meer aangesloten worden op het internet (wat wel kan bij sommige duurdere printers) was wel even wennen om niet 2 verdiepingen te kunnen overbruggen met het internet en dan zo af te printen. Tevens is deze ook een beetje trager maar zeker niet onbruikbaar. en deze heeft wel een scanner wat ik miste bij de oude printer.

Heb jij ook een Canon Pixma MG2950 Wit?

deze printer kan niet meer aangesloten worden op het internet
Het is netwerk, geen internet :p

Anders kan ik vanaf hier ook bij jullie uitprinten :P