Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 2.400dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Maxxter Gaming Mouse Review

torian 8 april 2017, 100 views

Maxxter Gaming Mouse

Bekijk de uitgebreide toelichting voor volledige toelichting sorry voor het ongemak.

Pluspunten

• Heel goedkoop
  • terug en vooruit knop aan de zijkant
  • led verlichting

Minpunten

• voelt goedkoop (is het ook)
  • leds kunnen niet uit
  • niet de allerbeste sensor

ik zit ondertussen al aan mijn 3de muis die ik heb gekocht. Niet omdat ze kapot waren maar gewoon als ik even snel een muis nodig heb voor een laptop of een desktop en ook 1 als backup muis. Voor 5 is er zeker niet echt te klagen want ja dat is best goedkoop maar de knoppen aan de zijkant zijn echt een must voor mij want ik gebruik dit heel de tijd. op de pc dat ik dit type gebruik ik ook hetzelfde dus ja ik ben wel een fan als je een goedkope muis nodig hebt die er nog wel mee door kan of gewoon als 2de wanneer je goede zou wegvallen.

Heb jij ook een Maxxter Gaming Mouse?