Epson Stylus Photo PX800FW Review

kotje2Newbie 6 december 2009, 524 views

Epson Stylus Photo PX800FW

Pluspunten

• Mooi design
  • Alle functies die je maar wenst

Minpunten

• Zo veel inktgebruik dat hij onbruikbaar is

Inktverbruik Score: 1
Scankwaliteit Score: 4
Afdrukkwaliteit Score: 4
Drivers en stabiliteit Score: 3
Heb de PX800 FW eind 2008 aangeschaft. De printer is uiterlijk erg mooi en heeft alle functies die je maar van een all in one kunt wensen.

Prima printer, foto's van prachtige kwaliteit met aparte lade voor fotopapier, fax met automatische documentinvoer en een speciale tray waar je printable cd's in kunt doen om te printen.

In eerste instantie was dit wat ik van de AiO had verwacht, prachtige resultaten en mooi om te zien.

Helaas bleek de inkt vrij snel op te gaan. Aangezien het om de meegeleverde cartridges ging, heb ik snel nieuwe gekocht in de verwachting dat deze wel lang mee zouden gaan. Helaas, net zo snel leeg. De printer is tot twee maal toe omgeruild door Epson maar het verbruik blijft onacceptabel (2 euro per afdruk en dan zijn het nog niet eens foto's). Epson weigert mij verder te helpenn en de printer doet nu nog af en toe dienst als scanner, verder is hij onbruikbaar. Helaas een van mijn slechtste aankopen ooit.

Heb jij ook een Epson Stylus Photo PX800FW?

Ik kan mij geheel aansluiten bij deze review. Zelfde ervaringen, door EPSON eindeloos aan het lijntje gehouden, maar een oplossing is er nooit gekomen. NOOIT MEER EPSON VOOR MIJ. Maar als je het zelf wil ervaren ga je gang.