Specificaties zonder lcd-scherm - Bekijk alle specificaties

NZXT Grid+ V2 Review

DamonMeijer 6 april 2017, 286 views

NZXT Grid+ V2

Prima product maar wel een vrij hoge prijs..

Pluspunten

• tot 6 fans besturen
  • makkelijke installatie
  • meegeleverde accesoires

Minpunten

• Nogal hoge prijs
  • Software om van te janken
  • geen support voor 4pin fans

Features Score: 3
Kwaliteit Score: 5
Zeer tevreden over deze kleine fanhub/controller, echter is de software om van te janken gewoon onbruikbaar.
Ook zeer tevreden over de meegeleverde accesoires.
de grid is klein van formaat, hierdoor kun je hem makkelijk bevestigen achter het motherboard tray.
Kortom, een prima product maar wel nogal hoog geprijsd en de software moet nog veel aan gewerkt worden.

Heb jij ook een NZXT Grid+ V2?

wat is er onbruikbaar aan de software? Werkt hier al sinds versie 1 ofzo,zij het wat traag.

Overigens werkte de software lange tijd echt goed maar bij de laatste versies word het weer lekker log zoals vroeg‚h :(
Je moet eens voor de grap de stroom van je pc af halen even 5 minuutjes wachten en dan weer aansluiten, bij mij komt dan de software niet meer omhoog... Derp :z
(Bij mij het geval)

Maar als het werkt is het een zeer fijn ding :)
daar ben ik het mee eens, de software heeft enige tijd gewerkt maar na een poosje werd mijn grid niet meer herkend door de software dit is tot heden het probleem.
En als je de Cam software opnieuw installeert ?
meerdere keren gedaan, heb inmiddels de hoop al opgegeven.