NZXT Grid+ V2 Review
Prima product maar wel een vrij hoge prijs..
Pluspunten
tot 6 fans besturen makkelijke installatie meegeleverde accesoires
Minpunten
Nogal hoge prijs Software om van te janken geen support voor 4pin fans
Eindoordeel
Zeer tevreden over deze kleine fanhub/controller, echter is de software om van te janken gewoon onbruikbaar.
Ook zeer tevreden over de meegeleverde accesoires.
de grid is klein van formaat, hierdoor kun je hem makkelijk bevestigen achter het motherboard tray.
Kortom, een prima product maar wel nogal hoog geprijsd en de software moet nog veel aan gewerkt worden.
Ook zeer tevreden over de meegeleverde accesoires.
de grid is klein van formaat, hierdoor kun je hem makkelijk bevestigen achter het motherboard tray.
Kortom, een prima product maar wel nogal hoog geprijsd en de software moet nog veel aan gewerkt worden.
Beoordeel deze review:
Reacties (5)
wat is er onbruikbaar aan de software? Werkt hier al sinds versie 1 ofzo,zij het wat traag.
Overigens werkte de software lange tijd echt goed maar bij de laatste versies word het weer lekker log zoals vroegâh
Overigens werkte de software lange tijd echt goed maar bij de laatste versies word het weer lekker log zoals vroegâh
Je moet eens voor de grap de stroom van je pc af halen even 5 minuutjes wachten en dan weer aansluiten, bij mij komt dan de software niet meer omhoog... Derp
(Bij mij het geval)
Maar als het werkt is het een zeer fijn ding
(Bij mij het geval)
Maar als het werkt is het een zeer fijn ding
daar ben ik het mee eens, de software heeft enige tijd gewerkt maar na een poosje werd mijn grid niet meer herkend door de software dit is tot heden het probleem.
En als je de Cam software opnieuw installeert ?
meerdere keren gedaan, heb inmiddels de hoop al opgegeven.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
:strip_icc():strip_exif()/u/71414/images.jpg?f=community)
:strip_exif()/u/547445/crop55bceb262206f.gif?f=community)