Palm LifeDrive Review

fmwergerNewbie 8 november 2005, 173 views

Palm LifeDrive

Pluspunten

• harde schijf van 4GB
  • veelzijdigheid van apparaat
  • accuduur

Minpunten

• enigszins vertraging bij opstarten programma's indien deze van de harde schijf gelezen moeten worden.

Veelzijdigheid Score: 5
De Palm Lifedrive is met name erg geschikt als mini laptop. Naast de reguliere features van een pda beschikt de Lifedrive eveneens over een harde schijf van 4GB! Met de geïnstalleerde Microsoft office modules als word en excel kun je gemakkelijk je gemakkelijk al je bestanden bij de houden en met derden delen. Ook is het leuk om powerpoint presentaties op de Lifedrive aan mensen te tonen.
Het enige dat je je moet realiseren als je een Lifedrive overweegt is dat hij door de harde schijf soms iets langzamer is dan de reguliere pda's. Voor mij is dit echter niet hinderlijk.
Door de grote harde schijf is de Lifedrive ook geschikt als mp3-speler. Kortom eigenlijk is het een alles in een apparaat.
Het is met veelvuldig gebruik goed mogelijk om enkele dagen met een accu te doen.
Tot slot werkt TomTom 5 prima om de Lifedrive
En ondanks zijn veelzijdigheid zijn zijn prestaties voor mij prima. Een aanrader dus.

Heb jij ook een Palm LifeDrive?

zou je mij een DM kunnen sturen met een adres waar ik zo'n ding nog kan krijgen want ik heb 't eigenlijk best wel hard nodig!