Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 4.000dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Trust GMS-505 Review

steinsgate 4 april 2017, laatste update op 6 april 2017, 133 views

Trust GMS-505

was op zoek naar een muis die comfortabel in de hand ligt, mijn handen zijn vaak te groot voor de gemiddelde muizen op de markt. heb de muis nu 2 weken, ben tevreden. plug and play.

Pluspunten

• plug and play
  • customisable
  • RGB( breathing effect ziet er erg leuk uit)
  • gesleevde snoer
  • goede ergonomie
  • geschikt voor iets groter dan gemiddelde handen

Minpunten

• wellicht lage DPI voor mensen die het gewend zijn
  • logo is wel nadrukkelijk aanwezig
  • kan aan muismat plakken zie onder

Nadat mijn Madcatz-3 kapot ging, ben ik op zoek gegaan naar een andere muis.
dit keer stelde ik iets hogere eisen zoals: comfortabele hand en palm ligging, meer diversiteit en aanpasbaarheid van knoppen.
Na een aantal muizen te hebben getest is mijn oog op de Trust Gms 505 gevallen, mooi design en comfortabele houding van hand en palm. Mijn handen passen niet lekker op de kleine muizen van Razer of Logitech. Ik was dus aangenaam verrast door deze muis.

Na aankoop thuis uitgepakt, mooi verpakt in een doos met allerlei handleidingen. Ik stak de USB kabel in mijn PC (win10)en deed het direct. Ben naar de site gegaan voor de software om knoppen en DPI te wijzigen. Zelfs ondersteuning voor Win10 hadden ze. software is eenvoudig in gebruik, je kan verschillende profielen maken en knoppen een aparte functie toewijzen.

De muis zelf ziet er goed uit, mat gekleurd, gesleevde kabel(1.8m)en je kan zelf de RGB kleuren aanpassen aan jouw voorkeur in de software van Trust. Kiezen tussen verschillende kleuren en frequentie van oplichten, breathing effect of altijd aan/uit.

een min puntje als je een stoffen muismat heb kan de stof een beetje plakken aan de muis. Hier kwam ik achter en ben geswitched naar een gladde muismat.

Kortom voor een hele degelijke en goede muis. Ik raad hem aan

Heb jij ook een Trust GMS-505?