Libratone Zipp Antraciet

Specificaties Stereo-speaker met Bluetooth/WiFi (oplaadbare accu) - Bekijk alle specificaties

Libratone Zipp Antraciet Review

TamtidamNewbie 4 april 2017, laatste update op 4 april 2017, 496 views

Libratone Zipp Antraciet

Het zijn goede boxen met veel verschillende aansluitingen, die gemakkelijk zijn in gebruik.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Wifi, Bluetooth en spotify connectie
  • 360 geluid zodat de box altijd goed staat
  • Gemak: 10 uur accu en spatwater dicht
  • Leuk design

Minpunten

• Geen optische audio aansluiting
  • Maximale vermogen

Muziekweergave Score: 5
Film/gameweergave Score: 4
Basweergave Score: 4
Mid- en hoogweergave Score: 5
Ik heb twee van deze Libratone Zipp boxen nu 3 maanden en ben erg tevreden.

Ze hebben goed geluid en kunnen goed als stereo paar worden gekoppeld of in verschillende ruimten tegelijk gebruikt worden. Daarnaast ook veel gebruiksgemak, zowel door de bijgeleverde Libratone app en via spotify, maar ook omdat deze boxen echt draadloos gebruikt kunnen worden door de accu. Verder gebruik ik die snel toetsen op de bovenkant ook nog wel eens, zeker als je even je mobiel kwijt bent. De Bluetooth verbinding gebruik ik echter nooit omdat de WiFi verbinding beter is. Zelf sleep ik vaak 1 van de boxen door het huis en zet ze neer waar het uit komt, bijvoorbeeld in de badkamer of keuken. Veder heb ik deze ook op de TV aangesloten via een audio kabel. Dit is natuurlijk niet optimaal maar het geluid uit de boxen is vele malen beter dan wat uit de TV komt. Een optische audio aansluiting zou beter zijn.

Kortom: ik ben er erg tevreden mee en het is een goed alternatief voor de Sonos boxen, zeker als je van wat meer design houdt.

Heb jij ook een Libratone Zipp Antraciet?

2 ? (á 250,- per stuk...)
Suiker-oompje?
Klopt, maar krijg je wel kwaliteit voor en als je het vergelijkt met zijn concurrenten van Sonos en Bose valt de prijs erg mee. Als je het veder vergelijkt met een traditionele versterker + boxen combinatie scheelt het ook, want hier heb je geen versterker bij nodig.
Als dit aan je eisen voldoet: Top!
Als je geen accu nodig hebt, zou ik voor iets anders kiezen (met zo'n budget)..