Toshiba MK2555GSX, 250GB Review

LEX63 6 december 2009, 647 views

Toshiba MK2555GSX, 250GB

Pluspunten

• snel 80 mbs piek 65 mbs gemiddeld, stil ik hoor hem niet.

Minpunten

• geen

Heb deze harddisk standaard in mijn Acer Ferrari one 200 zitten en moet toegeven dat hij bijzonder snel is pieken richting de 80 MBS. en een gemiddelde van 65 MBS.

Het tover woord voor een snellen harddisk blijft de schijf regelmatig defragmenteren dat scheelt ongelooflijk veel in de snelheid.

Voor mij is hij aan de krappe kant, zit te wachten op een 750 GB harddisk van samsung die eerdaags komt.

Voor de meeste zal deze harddisk echter groot genoeg zijn.

• Acer Ferrari one 200
  • Windows 7 x64

Heb jij ook een Toshiba MK2555GSX, 250GB?

Screenshotje van de snelheid (HD Tune?)

Beetje karige review op deze manier

Je zou bijvoorbeeld nog kunnen vertellen of hij veel of weinig lawaai maakt, of hij sneller is dan je oude disk, hoeveel ruimte je werkelijk beschikbaar hebt, etc etc

[Reactie gewijzigd door ThinkPad op 18 januari 2010 17:45]

Welke oude harddisk? zoals u kunt lezen melde ik dat ik de computer had gekocht met deze harddisk. Hij is geruisloos.

Heb er inmiddels een Western Digital WD7500BPVT Scorpio Blue 750GB in mijn netbook gemonteerd voor €99,- ex + verzendkosten.