NZXT HUE+ Extension Kit Review

Hedgy 1 april 2017, laatste update op 1 april 2017, 567 views

NZXT HUE+ Extension Kit

Goed vel en juiste kleurweergave. Veel effecten te bedenken. Hue+ wel nodig maar als je deze al hebt is het niet duurder dan andere led strips. Pas alleen op als je dit combineerd met de nzxt hue starters pack, zie daarvoor mijn uitgebreide review.

Pluspunten

• Als je de nzxt hue al hebt (voor de aer fans bijvoorbeeld) niet heel veel duurder
  • Veel keuze met effects en kleuren
  • Keuze uit plak en magnetisch

Minpunten

• CAM software start traag op, pas als hij opgestart is is je ingestelde effect zichtbaar
  • Muziek profiel is leuk, maar had graag de aer fans een aparte muziek profile gegeven (bij andere effecten kan dit wel, maar bij muziek is het alles of niks)
  • Komt niet met connection cable (alleen nodig als je hue+ starter pack gebruikt, zie uitgebreide review)
  • Werkte de 1e keer niet, toen ik de connection cable aan de led-strip kant omdraaide werkte hij wel.

Ik had de starter pack en extention pack gekocht, ik ging er vanuit dat deze prima bij elkaar paste, helaas bleek dit niet zo te zijn.

Met geen mogelijkheid kon ik de led strips van de extention pack er op aansluiten, na opzoeken hoe dit moest kwam ik deze pagina tegen:

Waarin staat "If you are combining this with Aer RGB & HUE+, please submit a request for Connection Cable from our Customer Service.".

Heb dit vervolgens gedaan, een week lang werd er niet gereageerd op het ticket. Op twitter gevraagd waarom het zo lang duurde. Vervolgens kreeg ik binnen 5 minuten na die tweet wel een reactie, en de dag erop was de connection cable verstuurd! Deze moest helemaal uit CaliforniŽ komen, precies week week nadat ik de track and trace ontving had ik hem binnen.

Geheel gratis opgestuurd, dus uiteindelijk helemaal prima (alleen dat ik moest twitteren voor een reactie was wat minder). Als je deze pack van plan bent te combineren met de led strips niet wilt wachten op de connection cable koop dan een gewone nzxt hue.

Heb jij ook een NZXT HUE+ Extension Kit?