NZXT Aer RGB140 Starter Pack Review

Hedgy 1 april 2017, laatste update op 1 april 2017, 281 views

NZXT Aer RGB140 Starter Pack

Mooie fans en veel effecten in te stellen, gemakkelijk uitbreidbaar met een extra aer fan. Deze wilde ik combineren met de extention kit, maar helaas komt het niet met een led strip connection cable. NZXT lost dit wel zonder gezeur op (zie uitgebreide review)

Pluspunten

• Super mooi
  • Koelt prima
  • Niet te luid

Minpunten

• Kabels meegeleverd zijn alleen voor de fans
  • Werkte de 1e keer niet, toen ik hem in de andere USB header deed werkte het wel (defect is de usb header niet, want de kraken x62 zit hier nu in en werkt prima)

Ik had de starter pack en extention pack gekocht, ik ging er vanuit dat deze prima bij elkaar paste, helaas bleek dit niet zo te zijn.

Met geen mogelijkheid kon ik de led strips van de extention pack er op aansluiten, na opzoeken hoe dit moest kwam ik deze pagina tegen:

Waarin staat "If you are combining this with Aer RGB & HUE+, please submit a request for Connection Cable from our Customer Service.".

Heb dit vervolgens gedaan, een week lang werd er niet gereageerd op het ticket. Op twitter gevraagd waarom het zo lang duurde. Vervolgens kreeg ik binnen 5 minuten na die tweet wel een reactie, en de dag erop was de connection cable verstuurd! Deze moest helemaal uit CaliforniŽ komen, precies week week nadat ik de track and trace ontving had ik hem binnen.

Geheel gratis opgestuurd, dus uiteindelijk helemaal prima (alleen dat ik moest twitteren voor een reactie was wat minder). Als je deze pack van plan bent te combineren met de led strips niet wilt wachten op de connection cable koop dan een gewone nzxt hue.

Heb jij ook een NZXT Aer RGB140 Starter Pack?