Specificaties Actioncam, max 1920x1080 @ 30fps, wifi, gps - Bekijk alle specificaties

Garmin Virb Ultra 30 Rood, Zwart Review

nosehook 31 maart 2017, 372 views

Garmin Virb Ultra 30 Rood, Zwart

Compact, handig, efficient en heel veel features

Pluspunten

• goede user interface
  • veel settings
  • gyro, druk sensor en accellerometers
  • touch screen

Minpunten

• geen USB3 poort

Beeldweergave Score: 5
Opnamekwaliteit Score: 5
Features Score: 5
Design & bouwkwaliteit Score: 4
Omdat ik tijdens het vliegen graag opnamen wil maken, ben ik op zoek gegaan naar een action camera.

Eerst de GoPro Hero 3 van mijn broertje geleend en vervolgens een Hero 5 session besteld. Mooie beelden maar een slechte user interface.

Op aanraden naar de Garmin Virb Ultra 30 gaan kijken en uiteindelijk besteld.

Ik heb nu een paar video's gemaakt en ben erg te spreken over de camera. Ik heb separaat een andere case gehaald en i.c.m. een zuignap opnamen gemaakt.

Het menu werkt goed met het scherm en alle settings zijn makkelijk te vinden. Ook via de app is de Garmin volledig in te stellen.
Het opnemen gaat via de knop aan de voorkant en afhankelijk van de instellingen gaan er dan ook LED's aan om aan te geven wat de status is.

De video's en data zijn gemakkelijk in te lezen in de gratis software en een filmpje met overlays is zo gemaakt.

Vreemd genoeg mis ik op 2 films de pitch en roll data, maar daar kijk ik nog even verder naar.

V.w.b. batterijduur is deze afhankelijk van wat je allemaal aan zet. Normaal zo'n 1,5-2,5 uur, maar als je een powerbank aansluit dan is de SD kaart de limiterende factor.

Heb jij ook een Garmin Virb Ultra 30 Rood, Zwart?