Maxtor DiamondMax Plus 9 120GB , 120GB Review

Tije 19 april 2005, 447 views

Maxtor DiamondMax Plus 9 120GB , 120GB

Pluspunten

• Geluidsproductie is laag
  • Goede tools van Maxtor via de website
  • Duidelijke uitleg op HDD van oa. jumpersettings

Minpunten

• Harde schijf is snel warm (+50C)

Ik heb deze harde schijf nu zo'n 1,5 jaar. Tot nu toe nog vrijwel geen problemen mee gehad, op wat koelproblemen na. De HDD word bij mij best warm en het is dan ook echt nodig redelijk tot goede koeling te gebruiken. Ik gebruik de Zalman ZM-2HC2 in combinatie met een 80mm fan. De geluidsproductie is bij mij goed, ik heb nooit last van de geluiden van de harde schijf :) ! Met de service van Maxtor heb ik gelukkig nog geen ervaring, tenminste niet bij defecten of iets dergelijks. De tools die zijn te vinden op de Maxtor website vind ik goed, bijvoorbeeld PowerMax om je harde schijf te testen op errors en dergelijke. De uitleg op de harde schijf zelf oa. de jumpersettings is erg duidelijk. Via de site van Maxtor is het aan de hand van je serienummer erg makkelijk om te kijken of je nog garantie hebt.

Heb jij ook een Maxtor DiamondMax Plus 9 120GB , 120GB?