Toshiba DT01ACA200, 2TB Review

Sayhoun 25 maart 2017, 196 views

Toshiba DT01ACA200, 2TB

Prima HDD, doet wat het moet doen namelijk in mijn geval all mijn data bewaren + extra active back-up....

Pluspunten

• 2 TB active-back-up geen probleem
  • Idle verbruik laag + niet te horen
  • Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding

Minpunten

• geen

Een van de mooi zaken van deze HDD is dat wanneer ik het niet gebruik het op idle nauwelijks iets verbruikt en zeker niet te horen is, maar wanneer ik het gebruik dan hoor je het schijf bewegen. Het is niet storend, want het is minder luid dan mijn GTX 770.

In de half jaartje gebruik geen minpunten gevonden.

Heb jij ook een Toshiba DT01ACA200, 2TB?

Meer advertenties